«

»

Gru 11

Montaż poliuretanów, cz. 1 – przód

Poliuretany chciałem zamontować od zawsze. Ciągle jednak miałem ważniejsze wydatki i plan ten przekładałem z miesiąca na miesiąc. Pewnie nie zabrałbym się za to, gdyby nie fakt, że moje auto nie przeszło przeglądu. Powody były dwa. Zapieczony lewy zacisk i pozrywane gumy w zawieszeniu. Już chciałem zamawiać te najtańsze, kiedy zdałem sobie sprawę, że za niewiele większe pieniądze będę mieć to o czym marzyłem odkąd kupiłem tego rumpla 🙂

Honda Civic poliutetanyJeśli chodzi o zawieszenie to do teraz byłem całkowicie zielony w tym temacie. Sworznie, wahacze drążki itp. To wszystko było dla mnie magią aż do paru dni wstecz kiedy to wjechałem na kanał żeby zobaczyć jak to wszystko wygląda, bo przyznam szczerze, że nawet nie wiedziałem co mam wybrać w sklepie internetowym żeby to pasowało.

Musiałem zobaczyć ile mam wahaczy i jak one wyglądają, aby później skonfrontować to ze schematem zawieszenia zamieszczonym w sieci.

Honda Civic poliutetany Honda Civic poliutetany

Za parę dni zamawiam hamulce i poliuretany na tył. Później przegląd i relacja z jazdy na nowym zawieszeniu. Na poniższych dwóch zdjęciach można zobaczyć w jakim stanie były stare tuleje metalowo-gumowe.

Honda Civic wymiana tulei

Honda Civic wymiana tulei

Honda Civic poliutetany

Przedni, górny wahacz (a właściwie jego część) z zamontowaną tuleją poliuretanową

Honda Civic poliutetany

Miało nie być pęcherzyków powietrza

Honda Civic tuleje poliuretanowe

Dzięki takiej budowie poliuretany można montować gołymi rękoma

Honda Civic tuleje poliuretanowe

Honda Civic poliutetany

Przednie wahacze z hondy uzbrojone

 

1 komentarz

  1. Kuzma

    Cześć
    I jak wygląda jazda na poliuretanach ?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *